Poskytovatel: Rozinky, Natálie Ritterová, Hlavní 55, 69167, Šakvice, IČ: 23217600

Kontakt: rozinky.detem@gmail.com, tel: +420 607693759

www.rozinky-detem.cz

ČI. I. Úvodní ustanovení 

  1. Rozinky, Natálie Ritterová (dále jen poskytovatel nebo Pidižívici jako obchodní značka) organizujea zajišťuje

a Pohybové aktivity pro rodiče s dětmi,

  • Smyslohraní, volné smyslohraní, tématické lekce, 
  • Smyslohraní pro mateřské školy,
  • Semináře, workshopy a jiné akce.

Výše uvedené služby poskytovatele jsou dále souhrnně označovány také jako „služby“,  příp. „lekce“.

  1. Účastník služby (dále „klient“) je osoba, která sebe a/nebo své dítě řádně zapsala (přihlásila) a uhradila službu z aktuální nabídky poskytovatele.
  2. Lekce – časově vymezené období, ve kterém  poskytovatel organizuje, zajišťuje a poskytuje pravidelné lekce

Čl. II. Předmět plnění

  1. Předmětem plnění je jakákoliv aktuálně poskytovaná nabídka služeb a lekcí Rozinek v daném časovém období.
  2. Smlouva o poskytování služeb mezi poskytovatelem a klientem vzniká na základě přihlášení do konkrétního kurzu, případně na konkrétní službu a jejím následným uhrazením. Tato smlouva není uzavírána písemně. Smlouva je uzavřena okamžikem připsání kupní ceny za  kurz/lekci/službu na účet poskytovatele. Objednávka/přihláška může být realizována všemi běžně dostupnými formami komunikace (písemně, prostředky elektronické komunikace, telefonicky, osobně, vyplněním objednávky v rezervačním systému).
  3. Objednáním lekce/služby se rezervace stává závaznou. Objednáním konkrétní služby/lekce klient potvrzuje, že se seznámil s platnými VOP a objednáním služby/lekce vyjadřuje svůj souhlas s jejím obsahem.

Čl. III. Realizace poskytováných lekcí/služeb

  1. Aktuálně nabízené jednotlivé typy lekcí/služeb a jejich specifikace, rozsah a ceny jsou uvedeny u jednotlivých služeb v rezervačním systému Reservio na webových stránkách https://rozinky.reservio.com
  2. Časový průběh jednotlivých lekcí je vždy přesně specifikován v popisu dané služby před uhrazením a zahájením konkrétní lekce
  3. Rozinky si vyhrazují právo zrušit lekci, na změnu termínu v kurzech, a to v situacích, které to neodkladně vyžadují, jako jsou organizační změny, onemocnění lektora, poruchy v technickém zázemí. Všechny případné změny budou účastníkům oznámeny
    e-mailem, telefonicky nebo SMS zprávou a bude poskytnut náhradní termín.

Čl. IV. Cena lekcí/služeb platební podmínky

  1. Cena za příslušnou službu/lekci  je specifikována dle konkrétního typu poskytované služby a je uvedena vždy přímo u jednotlivých služeb vypsaných v rezervačním systému.
  2. Na základě klientovy závazné objednávky a po následně provedené úhradě služby/lekce vystaví Rozinky klientovi řádný doklad o provedené úhradě.
  3. Pokud rezervace nebude klientem řádně a včas uhrazena, objednávka se automaticky zruší a uvolněné místo v rámci daného lekce/služby bude nabídnuto dalším zájemcům. Klient nemá v takovém případě nárok na poskytnutí služby.
  4. On-line platby v rezervačním systému zajišťuje Platební brána ComGate. Poskytovatel služby, společnost ComGate Payments, a.s. je licencovaná Platební instituce působící pod dohledem České národní banky. Platby probíhající skrze platební bránu jsou plně zabezpečeny a veškeré informace jsou šifrovány.
    • Platba kartou je nejpoužívanější platební metodou. Platební brána Comgate podporuje karty Visa, Visa Electron, Mastercard a Maestro a také platby Apple Pay a Google Pay, při nichž zákazník platí kartou uloženou v Peněžence Apple/Google. 
      • Platba kartou – Nejrychlejší způsob zaplacení on-line. Do rozhraní Platební brány ComGate zadáte číslo karty, datum platnosti a CVC kód – tři čísla, která najdete v podpisovém proužku na zadní straně karty. Vše je zabezpečeno standardem 3D Secure, a tak budete nejspíš požádáni o zadání číselného kódu, který obdržíte SMSkou od své banky.
      • Platba platebním tlačítkem – Okamžitá platba prostřednictvím internetového bankovnictví. Platební brána ComGate vás přesměruje do vašeho internetového bankovnictví, kam se přihlásíte jako obvykle a zde potvrdíte už připravený platební příkaz.
      • Podrobný přehled a popis jednotlivých plateb najdete zde.
    • Platební brána Comgate také poskytuje funkce opakované platby, předautorizace a  zapamatování karty spojené s platbou kartou.
    • Pro případné reklamace nebo dotazy k bezhotovostním platbám kontaktujte společnost  
      • ComGate Payments, a.s.
        Gočárova třída 1754 / 48b, Hradec Králové
        E-mail: platby-podpora@comgate.cz
        Tel: +420 228 224 267

Čl. V. Práva a povinnosti klienta 

  1. Rozinky nabízí služby pro rodiče/doprovod s dětmi. Každá aktivita s dítětem je rodičem, klientem a/nebo doprovázející osobou, prováděná na vlastní nebezpečí. 
  2. Při využívání služeb Rozinek vyjadřuje klient souhlas s tím, že bude respektovat povinnosti vyplývající z těchto VOP, Provozního řádu platného v jednotlivých provozovnách, stejně tak i pokyny poskytovatele. 
  3. Klient bere na vědomí, že:
    • dítě nesmí být nikdy bez dozoru,
    • po celou dobu lekce nese plnou odpovědnost za dítě klient, rodič nebo doprovázející osoba,
    • poskytovatel nenese odpovědnost za škody na zdraví a majetku vzniklé z důvodu na straně klienta, dítěte, doprovázející osoby či nedodržením instrukcí, doporučení a pokynů lektorek a/nebo personálu,
    • v ceně služby není zahrnuto úrazové pojištění klientů či účastníků služeb, proto je na zvážení klienta, zda si pro takový případ sjedná vlastní pojištění,
    • je přísný zákaz vstupu na lekce/služby pod vlivem alkoholu a jiných omamných látek,
    • účastí na konkrétní lekci/službě odpovídá klient za to, že dítě, rodič, klient, doprovázející osoba a/nebo účastník netrpí žádnou infekční chorobou; pokud se i přes tuto skutečnost taková osoba zúčastní, nese klient plnou odpovědnost za veškeré případně vzniklé škody,
    • každý úraz, který se stane na lekci/službě, bude neprodleně oznámen lektorce
    • souhlasem s těmito VOP poskytuje klient Rozinek souhlas pořizovat během jednotlivých lekcí videozáznam a fotografie, které je následně oprávněn použít jako interní metodický materiál nebo jako prezentaci a propagaci Rozinek především na webových stránkách a sociálních sítích,
    • pokud klient nebude kdykoliv v budoucnu s užitím takového materiálu souhlasit, bude Rozinky o této skutečnosti písemně informovat,
    • poskytovatel nepřebírá odpovědnost za věci vnesené a odložené. 
    • Poskytovatel nedoporučuje nosit na jednotlivé služby cenné předměty a věci vyšší hodnoty.

Čl. VI. Náhrady na lekcích

  1. Lekce smyslohraní a pohybových aktivit
    • V případě dodržení storno podmínek (viz. níže) je klientovi vrácena plná úhrada v podobě kreditů do zákaznického účtu. V případě nedodržení storno podmínek nárok na vrácení úhrady zaniká.

Čl. VII. Storno podmínky

  1. Lekce smyslohraní/pohybových aktivit
    • Storno rezervace je možné do 24 hodin před začátkem lekce, později zaniká nárok na vrácení úhrady.
      • Dříve je možné změnit rezervaci na jiný termín nebo si ponechat úhradu v podobě kreditů, kterými je možné uhradit jakoukoli jinou lekci.
      • Kredity mají platnost 1 rok od nahrání, pro tuto možnost je nutná registrace v systému.
      • Pro změnu rezervace nebo její stornování mě kontaktujte na email rozinky.detem@gmail.com
  2. Jiné služby
    • Specifikace a podmínky jsou uvedené vždy u konkrétní služby nabízené v rezervačním systému.

Čl. VIII. Reklamace 

  1. Klient bere na vědomí, že jakékoliv překážky na jeho straně (např. změna podmínek na straně klienta, změna časových možností klienta, za nichž se přihlásil do kurzu či si objednal službu) nejsou reklamačním důvodem ani důvodem pro odstoupení od smlouvy.
  2. Klient bere dále na vědomí, že ani v případě dlouhodobých zdravotních či jiných problémů na jeho straně či na straně dítěte nevzniká nárok na převedení lekcí do dalšího kurzu nebo nárok na vrácení finančních prostředků.

Čl. IX. Osobní údaje

  1. Uhrazením dává klient souhlas se zpracováním svých osobních údajů v nezbytném rozsahu, zejména jména, příjmení, data narození, e-mailové adresy, telefonního čísla. Klientem poskytnuté údaje považuje poskytovatel za pravdivé a úplné. O změně poskytnutých údajů je klient povinen informovat poskytovatele bez zbytečného odkladu.
  2. Uhrazením klient potvrzuje, že jím uvedené údaje jsou pravdivé a úplné. Současně vyjadřuje klient souhlas s jejich zpracováním a použitím v souladu s platnou právní úpravou, mj. za účelem kontaktování a zařazování do kurzů, a to na dobu neurčitou.
  3. Poskytovatel se zavazuje nakládat s poskytnutými osobnímu údaji v souladu s platnou právní úpravou, zejména v souladu se zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů.

Čl. X. Závěrečná ustanovení

  1. VOP tvoří nedílnou součást smlouvy o poskytování služeb  mezi  poskytovatelem a  klientem. Uhrazením služby klient potvrzuje, že se s těmito VOP seznámil a souhlasí s nimi.
  2. Poskytovatel je oprávněn odmítnout či následně vyloučit z lekce/služby osobu, která bude svým chováním porušovat tyto VOP, narušovat průběh, základní zásady občanského soužití či dobré mravy.
  3. Klient je povinen se před uhrazením služby/lekce seznámit s Provozním řádem dané provozovny upravující povinnosti klienta v době před, při a po konání kurzu.
  4. V otázkách těmito VOP neupravenými, případně neupravenými smlouvou o poskytování služeb či provozním řádem, se smluvní vztahy mezi poskytovatelem a klientem řeší právním řádem ČR, zejména zákonem č. 89/2012 Sb., občanský zákoník.
  5. Veškeré informace, které jsou klientovi v průběhu poskytování lekce zpřístupněny, jsou předmětem obchodního tajemství a jsou chráněny autorskými právy.
  6. V případě, že se v budoucnu stane některé ustanovení těchto VOP neplatné, neúčinné nebo nepoužitelné, použije se namísto něj ustanovení, které svým smyslem a obsahem původnímu ustanovení nejvíce odpovídá. Tím však není dotčena platnost ostatních ustanovení těchto VOP.

V Šakvicích dne 4.5. 2025